Hvem er vi, der står bag en skør ide med et Forum for alle.. Jeg hedder Mariah, er fodterapeut og deler min hverdag professionelt med 7 andre skønne og dygtige fodterapeuter. Vi er vidt forskellige, men har en stor fællesnævner. Vi ELSKER at snakke om fødder - og spise kage ☺️.
Måske er et forum om fødder og sundhed skudt helt forkert, men nu giver vi det et forsøg.. Med alle de spørgsmål og snakke vi har alle hverdage med vores kunder, så må der da være noget at dele ☺️
Om ikke andet, så en god opskrift på kage....

Hej! Hvis du er mest interesseret i dansk indhold, vil jeg sige, at Viaplay har flest danske originalserier og nyere danske film. Titler som Forhøret og Den som dræber er stærke. Men NordicStream IPTV har også meget godt — især hvis du kan lide Nordic Noir og dokumentarer. Kastanjemanden og Efterforskningen er fantastiske eksempler. NordicStream har også flere nordiske perler, hvis du vil udforske svensk og norsk indhold. Hvis sport er vigtigt, har Viaplay lidt mere. Begge platforme har fordele — det kommer an på din smag!